Old times passes.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Den här dagen har varit sjuk! Eller ja, igår var osså sjuk<3.
.
Igår: Fick veta att tiden var flyttad från 17->18, och stack dit tidigare iaf, listan var meningslös då alla som var med i paraden fick gå in gratis och allt jag behövde säga var till vakten: "Hej, jag vet inte hur det här funkar, men vi står med på någon lista"! Och hon bara log och sa varsågod, med en gest inåt. O.o Helskumt! Trodde de skulle fråga om namn iaf! Tur att vi åkte dit tidigare, för allt blev tidigarebelagt, så brorsan spelade redan tio i 18 ist för tio över!
.
Syrran och jag lyckades ställa oss bland de längst fram och käkade glass! Ehehe<3. Vi blev överlyckliga när brorsan var på scenen och visade liseberg, det jag redan vet;- Att han är grym på att sjunga<3. Sen gick syrran och jag runt lite, för vi orkade inte stå still XD Osså lyckades vi tima in så vi var tillbaka precis när DBA skulle spela sin sista låt<3. /och där dog jag av total lycka/. Efter det skulle vi ta bussen hem, då den bara går en gång i timmen på helgen, och då står en gammal skolkamrat(nära vän) där! :D Så vi hängde lite med Bryan, innan han skulle tillbaka till paraden<3. Bussen kom aldrig dock, så vi åkte en omväg hem.
.
Idag: Kunde inte sova av oväsen från en jävla elektronisk pryl i garaget</3. Missade bussen=sen till skolan</3. Bussen höll på att krocka</3. Springer till en lektion där de inte tar närvaro + att nästa lektion inte heller är obligatorisk</3 Har pengar och lyckas köpa kaffe samt chokladboll hos EH, tillsammans med några av de bästa<3! Är stolt över ett prov, som förhoppningsvis blir godkänt<3. Missar bussen igen</3. Börjar regna/neutrala känslor/.
.
Oj vad mycket text... Bjuder på en random bild från brorsans förra band!
Foto by SonnyDenzmore, 2011(eller 2010?)

Era kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; :D

2012-06-04 @ 16:16:13
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Jossan ★

sv: Hihi jaaa!:D

Hehe jahaokej, inte lätt när det är svårt.;)<3

2012-06-04 @ 20:38:10
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största alternativa konstblogg

sv: Åh tack så mycket söta du! <3



jag med hihi! Min favorit, och den när jag får en kram :3

2012-06-04 @ 23:06:09
URL: http://missnosebleed.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0