We're soldiers

Hei!
Det var ett tag sen jag skrev ett direkt inlägg! Ni har lixom bara fått tidsinställda i en vecka... /skäms/.
 
Men, för att komma igång igen, så kan jag ju börja med att säga varför det har varit tidsinställda:
Dagisjobb. Jag har, som ni nog redan vet, börjat jobba på ett dagis. Jag kommer jobba där i tre veckor, och sen får jag mitt sommarlov då jag ska flytta, jag har även varit och sett Ulrik Munther tillsammans med Emma<3. Och igår skulle jag på mtv, men blev lite dissad och satt utanför och väntade i över en timme, på någon som aldrig kom... mer om det senare. Tänkte börja med att visa lite bilder från Ulriks framträdande på Liseberg!
 
Så bildbomb! (Alla bilder är tagna av mig med min iphone4s)

Era kommentarer
Postat av: linah

snygg blogg:D

Svar: sv: Åh, tack söt! :D
Sonny Denzmore

2012-06-22 @ 16:21:50
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se
Postat av: Anonym

sv; ska ut nu, allt bra? :D

Svar: sv: Låter kul! :D Jorå, lite trött efter allt dagisjobb bara ;D själv? :)
Sonny Denzmore

2012-06-22 @ 16:22:52
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0