What can I say

Yes, Loreen förtjänade vinsten. Kan faktiskt inte säga annat c:
.
Iaf, idag är det firande av mina extrasyskon som ska ske, jag ska dock försöka dra mig undan partyt lite och plugga.
Dagens outfit är iaf:
Svart linne (MQ om jag minns rätt O: ), Magtröja - Gina, Shorts - Gina, Tights - Lindex<3<33!
Halsduk - Mormor<3 (saknar lukten av dig mormor, den har gått ur D: - luktade typ vanilj) har även smycken på mig, men de syns inte riktigt XD Ugglehalsband iaf, kors earcuff samt en vanlig pärla. Ska sätta på mig min ring också :D <3

Era kommentarer
Postat av: EpicWaste - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: HAHAH gullig du är! xD

Hatar hicka! har alltid hicka utav någon anledning... :(

<33

2012-03-11 @ 13:24:47
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

sv okej, hur kommer det sig då? har du nåt viktigt prov eller så att plugga till?

2012-03-11 @ 15:28:29
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0