WTF? IT'S NOT F*KING MUSIC!!

Tänker inte kommentera melodifestivalen alls, finns inget positivt att säga.
Marcus fackla tändes iaf... Och nu hoppas jag innerligt att Top Cat ger en riktig "catfight" i finalen.!

Skall mysa ner mig i min säng tror jag och rita, fast vet inte hur det kommer gå... Lär sluta med en katt som kryper upp och lägger sig på ens skuldra för att sedan attackera en så han når pennorna.. Jävla pennätare ;D <3
..Eller, så ser jag på filmen med mamma. "Wolfman", hm, är den bra må tro?

haha, passande bild! Tyskapoliser ;)

Era kommentarer
Postat av: Mimi

Men verkligen! Han suger xD

2012-03-04 @ 12:27:59
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0