Jag är Bärgans blivande Fru, vill du konkurera? ;)

Haha.
Sitter här med alla läxor på bordet, borde dra igång med dem. Har precis blivit färdig med ett fördjupningsarbete om Pesten. Kul. ;) Njae, har haft kul dock, hela helgen :) Så varit off, sorry för det.

Iaf, I Fredas var Hollows och spelade på Teen Dream i Göteborg och jag var såklart där. Lixom massa bra band och en av ens bästa kompisar som man typ aldrig träffar, klart man ska dit! Så först stack jag och Jenny och köpte hårfärg och mössa samt halsduk :D och så färgade vi, sen åkte vi dit och umgicks med Hollows samt min fina Heffa <3 (Kärlek till dessa cheyer!). Var så jävla kul att få träffa Micke igen! Lixom bara blivit 2 gånger på flera år D: Men iaf. Det var awsum<3. När jag och Jenny skulle hem dock så missade vi bussen och det regnade (dock så älskade jag regnet) och vi gick till nästa hållplats där det fanns fler alternativ in till göteborgscentrum^^  och vi var väl hemma halv tolv eller nått? XD Höhö.

Heffa snodde min mössa lite då och då, den lille heffaklumpedunsen<3 (haha!<3) Är iaf nöjd med håret och superglad. Nog varit hela helgen <: Sen är jag nästan färdig med alla julklappar.
Vi kan säga att slutet av veckan har varit svinbra. Plus att jag SKA GIFTA MIG MED BÄRGAN. Punktslut.<3.
(Fick hem bilar2 på posten i fredas<3)

Höhö, vad jag babblar. Nu ska jag gå och mysa med min katt samt plugga lite Gemu tror jag, så har jag gjort klart det. Sen ska jag lära mig stormbringer. Hoppas det inte låter falskt ;D

Osså ska man bli fet på glass <3. Ps, bilder på håret kommer när jag har min dator. (lånar mammas jobbdator och kan inte lägga in bilder -.-' samt hatar tangenterna :D )

Ciao typ^^


Era kommentarer

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0