2:a chansen darlings

Stör mig surt mycket på Ranelid till final, det suger. Lixom Andreas? Eller YOUNGBLOOD? Vad fan håller Sverige på med?

Menmen, Marcus (och Youngblood) får en ny chans i andra chansen och Andreas med. Vi hoppas på bättre lycka då<3.

Ranelid kan fan dra åt pipsvängen. Du är bra på annat, MEN DU ÄR INTE MUSIKER Ranelid. Skämms över mitt land och yrke just nu >< Haha. Fett stolt över min bror iaf<3.

Era kommentarer
Postat av: sanzil

självklart hihi<3 :D Ja tycker de va klockrent att han gick vidare, det visa hur dåliga dom andra va . :D Men synd om de e din bror haha. Iaf andra chansen :)

2012-02-19 @ 17:57:32
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0