Getting into the shadows

Hei!
Precis hemma efter en lång dag, började halv nio, gick upp kvart i 6... Vikarie på lektion nmr 2, (som är hur rolig som helst iof <3) osså slutade jag halv 3 för sista lektionen var inställd.. Men så skulle vi hämta bilen på verkstan och fick vänta i två timmar.. mindre kul.
Iaf, igår hände en rolig grej som jag inte har berättat. Posten kom och skulle leverera ett paket, pappa tog emot det osså när jag kommer ut från toan säger leverantören; "Jasså, där kommer frugan också?"  haha, gapflabb<3
Orkar verkligen inte sitta här just nu, vill bara spela sims, ta en värktablett och sen sova, hoppas ni förstår.
Imon är iaf en hemma dag, som jag ska plugga på (såklart!) men när jag har gjort plugget ska jag nog försöka måla lite och fota. Kanske åka till gamla skolan också.
Nu ska jag göra som Basse och hålla mig undan allt ljud och rörelse, men först mat!

Era kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2012-02-01 @ 20:54:53
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0