Glad alla hjärtans dag

Blev sjukt glad och paff när jag vakna, hade fått sms av mamma om att min bror är i GT! :D Hahah, ungen har inte sagt något <3 Måste ju såklart köpa't, jag menar min egna storebror! :'D <3
.
Är dock lite smått sur på min ipod som ger mig stötar hela tiden när den är i laddaren, läskigt jue :c
.
Ska försöka plugga lite nu, sen åka in till stan och fika med min kära kompis Anna på starbucks! (stavas det så? o: )
O försöka hitta någon ansiktskräm >.<' Sen blir det alla hjärtans dag mys med familjen, och heiidå mys till syrran då hon åker till kusinerna i Skåne imorgon^^
.
Iaf, världens tråkigaste att läsa om min vardag då, men GLAD ALLA HJÄRTANS DAG MINA MUFFINS!!<3
Yes, you're muffins, lika söta, och sånt c:
.
Bild: Jag och farfar
Bild: jag och Basse
Bild: (gammal) jag och Tiger
.
Alla hjärtans dag är som bäst när jag får vara med er.<3

Era kommentarer
Postat av: EpicWaste- en av Sveriges största alternativa Konst-bloggar

sv: jaaha jaah men gud ja! självklart att du kan! :D



Åh juste! Tack detsamma söta sonny! <33

2012-02-14 @ 13:28:50
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0