It's so simple

Jahaja, idag är det en pluggdag, - så inte omtyckt, men så jävla viktigt. Morsan ska även tvätta, och om vi orkar sen får vi nog städa lite.
Det är fett halt ute, och egentligen har en kompis spelning idag (Men i Kinna...), känner mig så himla snäll som dissar't. (A)
Om ett dygn och mindre än 12 timmar så vet vi om Marcus är i final, och jag kan äntligen släppa första nervositeten. <3


Gammalt foto, modell: jag, fotograf: morsan<3.

Era kommentarer
Postat av: Darina

Hejsan, hoppas allt är bra med dig! :)

Tiden för när vinnaren utses på söndag

har nu lagts upp i ett inlägg på bloggen.

Så håll utkik /Darina

2012-02-17 @ 15:26:48
URL: http://toto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0