Offpicture, Offsubject

Avklarat idrottstest! :D
Dock var min sång inställd..

Imorgon ska jag träffa min kompis Anna, och nog köpa en jacka samt plugga och se på syrrans favoritfilm (som jag ännu inte har sett), Jag saknar dig, vad tycker ni om den?

Senare i helgen ska jag träffa Emie<3 och plugga ännu mer ;D haha <3


Så kanske blir lite off. Måste söka jobb också, hur fan gör man det? Utan utbildning och allt?


Har inga bra bilder till ämnena åvan.. så blir denna, OFFPICTURE ^^

Fast så offpicture är den ju inte, för det är en del av livet. OBS! Jag känner inte denna man, han råkade gå in i bilden, tyckte det passade dock c;

hihu, ciao darlings^^

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

berätta gärna vad du tykte om "jag saknar dig" sen - jag vill se den :)

2012-01-20 @ 09:17:21
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0