Tell me I'm a wreck.

Ingen på denna jorde kan påstå att jag inte älskar min syster. Hon betyder nästan allt för mig.
Insåg idag när jag väntade på bussen att jag glämt nyckeln hem te pappa, senare insåg jag att jag glömt kamerans minneskort i min garderob hos mamma.. (lägger allt i garderoben).. Men syrran räddar min kommande vecka! :D Hon åker om och hämtar minneskortet (så att jag kan fota mina nya teckningar och visa er!! :D ) osså får jag låna hennes nyckel :D
Yes, I am kinda happy c:
Btw, är det någon mer än jag som fick lite smått panik när den gick in på Fejjan och insåg att alla hädanefter kommer ha tidslinjen? Tog mig ett tag att greppa.. ><'
Och ja, jag hade tråkigt när bilden togs i somras (eller var det sommaren innan det? O.o Dagarna/åren går ihop)
Angående rubriken; Låt som jag älskar just nu, av Every Avenue <3

Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Det tror jag garanterat, allt bra annars då? :)

2012-01-27 @ 15:05:28
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är kanon med mig :) Vad gör du ikväll då? :)

2012-01-27 @ 15:24:25
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

sv: haha då är vi två! ;D <3

2012-01-27 @ 16:52:15
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0