Tv freakin' out

Sitter här och funderar på hur man gör när ens favoritserier går samtidigt :c och ens video är sönder XD Menmen, får se Once upon a time och leta upp Grimm sen c: <3

Har varit på toppen humör en hel del, failade dock på två prov idag :c Men vafan^^ Marcus har åkt iväg för att öva inför melodifestivalen, nästa vecka är sista gången han är i skolan innan självaste tävlingen. Och jag dör redan av nervositet typ XD Haha<3 Men min bror är en superman och han kan klara allt! Så nu får jag bara luta mig tillbaka och se vad tiden åstadkommer c:

Återkommer imon och ska försöka visa mina nya teckningar då :)


Era kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Okej, men du får väl en chans till omprov? =/

2012-01-26 @ 19:47:49
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: (Tänk på vad du skriver!, reklam svarar jag inte på. Är det veckans blogg eller något så är jag med.)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0